معرفی گروه صنعتی صبا باتری

با تولید کنندگان داخلی باتری خودرو بیشتر آشنا شویم!

 

صبا باتری:

تاریخچه صبا باتری

صبا باتری یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع باتری خودرو در خاورمیانه می باشد. این شرکت با ۴۰ سال تجربه در تولید انواع مختلف باطری خودرو محصولات خود را  مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.

 

خط و مشی و امور کیفی

صبا باتری بمنظور جلب رضایت مشتریان و پاسخ به نیاز آنها و با هدف بهبود و ارتقا کیفیت باتری ها، اقدام به جایگزینی دستگاه ها و ماشین آلات با تکنولوژی برتر و به روز جهانی نموده.
 

استاندارد محصولات صبا باتری

 اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر  EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی ( EN ) و ژاپنی ( IIS )  طی سالیان متوالی برای انواع باتریهای خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت  به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد .
 

معرفی محصولات صبا باتری

صبا باتری در گروه باتری های خودرویی دو برند مطرح را روانه بازار نموده است

۱.باتری واریان Variyan   

این برند تجاری که شامل باتری های سیلد_کلسیمی MF می باشد اغلب جهت نصب بر روی خودروهای سبک تولید شده اند.

۲.باتری های آرمو Armo

این گروه از باتری های خودرو که معروف به باتری های اسیدی هستند در تنوعی از آمپرهای مختلف از ۵۵ آمپر تا ۲۰۰ آمپر و قابل نصب بر روی خودروهای سبک و سنگین می باشند.

 

 فروش باتری های صبا

صبا باتری جهت دسترسی آسانتر مصرف کنندگان به باتری خودرو در سراسر کشور نمایندگان فعال دارد که علاوه بر فروش باتری خودرو، خدمات پس از فروش را نیز ارایه می دهند.

 

در این مطلب جا دارد اشاره کنیم به شرکت سحر باتری سپند یکی از نمایندگان فعال صبا باتری که علاوه بر فروش باتری خودروهای سبک و باتری خودروهای سنگین در فروشگاه های خود در استان قزوین و کرج، جهت رفاه حال هموطنان در سراسر کشور نیز فروشگاه اینترنتی باتری خودرو را نیز راه اندازی نموده که با خرید اینترنتی باتری می توانید از مزیت ارسال و نصب رایگان باتری بر روی خودرو بهره مند شوید.

 

گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش صبا باتری

خدمات گارانتی باتری های سبک  صبا : ۱۲ ماه پس از تاریخ فروش

خدمات گارانتی باتری های سنگین صبا : ۹ ماه پس از تاریخ فروش

توجه داشته باشید، هنگام تحویل باتری ماشین کارت گارانتی محصول را از فروشنده دریافت نمایید.

 

منبع: تحریریه سحر باتری