باتری پژو ۴۰۵ چند آمپر است؟

مشخصات باطری ماشین مناسب پژو ۴۰۵

 باتری پژو

اگر باطری ماشین شما دچار مشکل شده و قصد خرید باتری(باطری) جدیدی برای آن دارید، راهنمایی‌های ما در این مقاله را حتماً یک بار بخوانید.

 

برای خرید یک باطری ماشین ابتدا  باید بدانید «چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» اگر ماشین شما پژو ۴۰۵ باشد، به چند آمپر باتری(باطری) نیاز دارید؟

برای خودروی پژو ۴۰۵ با در نظر گرفتن تیپ‌های مختلف موجود در بازار ایران (پژو ۴۰۵ GLX،پژو ۴۰۵ GLX با موتور TU۵، پژو ۴۰۵ SLX و...) پیشنهاد ما باتری (باطری) ۶۶ آمپر تا ۷۴ آمپر است.

البته انتخاب این که کدام آمپر باطری(باتری) برای شما مناسب است به میزان استفاده شما از خودرو نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از کولر ماشین زیاد استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی روی خودرو نصب کرده اید و یا در مسیرهای پر ترافیک تردد زیادی دارید بهتر است از باطری ۷۴ آمپر استفاده کنید.

انواع باطری‌های خودرو پژو ۴۰۵ باید دارای مشخصات زیر باشند:

ولتاژ : ۱۲ ولت (V)

آمپر ساعت: بین ۶۶ تا ۷۴ AH

نوع باتری: اسید شارژ و باتری سیلد (باطری اتمی یا باطری خشک)

البته؛ با توجه به مزیت های باتری اتمی نسبت به باتری اسیدی پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی است.

 

حال به معرفی چند نمونه از بهترین باتری‌های اتمی مناسب خودروی پژو ۴۰۵ می‌پردازیم:

 

باتری ۷۴ آمپر سیلد سحر

مدل: SAHAR MF۵۷۴۵۰ BATTERY

سازنده: شرکت برنا باتری

ولتاژ: ۱۲ ولت

ابعاد: ۱۹۲×۱۷۴×۲۷۲ میلیمتر

باتری ماشین(باطری ماشین) ۷۴ آمپر سیلد سحر، از شرکت برنا باتری که در حال حاضر یکی از بهترین برندهای باتری(باطری) ماشین در سطح کشور می باشد برای شرایط آب و هوایی چهار فصل طراحی شده است. این باتری(باطری) بر روی خودروی پژو ۴۰۵ قابل نصب می باشد.

باتری 74 آمپر سیلد سحر

 

باتری ۶۶ آمپر سیلد سحر

مدل: SAHAR MF۵۶۶۵۰ BATTERY

ولتاژ: ۱۲ ولت

سازنده : شرکت برنا باتری

ابعاد: ۱۹۲×۱۷۴×۲۷۲ میلیمتر

باتری ماشین(باطری ماشین) ۶۶ آمپر سیلد سحر، از شرکت برنا باتری که در حال حاضر یکی از بهترین برندهای باتری(باطری) ماشین در سطح کشور می باشد برای شرایط آب و هوایی چهار فصل طراحی شده است. این باتری(باطری) بر روی خودروی پژو ۴۰۵ قابل نصب می باشد.

باتری 66 آمپر سیلد سحر

باتری ۶۶ آمپر سیلد واریان

مدل: VARIAN ۶۶ AH BATTERY

ولتاژ: ۱۲ ولت

سازنده : شرکت صبا باتری

ابعاد: ۱۹۰×۱۷۵×۲۷۶ میلیمتر

باتری ماشین(باطری ماشین) ۶۶ آمپر سیلد واریان، از شرکت صبا باتری که در حال حاضر یکی از بهترین برندهای باتری(باطری) ماشین در سطح کشور می باشد. باتری اتمی واریان، درواقع باتری سیلد_کلسیمی MF می باشد، که جهت نصب بر روی خودروهای سبک تولید شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر  EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS)  شده اند. این باتری اتمی (باطری اتمی) بر روی خودروی پژو ۴۰۵ قابل نصب می باشد.

باتری 66 آمپر سیلد واریان

باتری ۷۴ آمپر سیلد واریان

مدل: VARIAN ۷۴ AH BATTERY

ولتاژ: ۱۲ ولت

سازنده : شرکت صبا باتری

ابعاد: ۲۷۶×۱۷۵×۱۹۰میلیمتر

باتری ماشین(باطری ماشین) ۷۴ آمپر سیلد واریان، از شرکت صبا باتری که در حال حاضر یکی از بهترین برندهای باتری(باطری) ماشین در سطح کشور می باشد. باتری اتمی واریان، درواقع باتری سیلد_کلسیمی MF می باشد، که جهت نصب بر روی خودروهای سبک تولید شده است. محصولات صبا باتری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر  EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی (EN) و ژاپنی (IIS)  شده اند. این باتری اتمی (باطری اتمی) بر روی خودروی پژو ۴۰۵ قابل نصب می باشد.

باطری 74 آمپر سیلد واریان

باتری پراید چند آمپر است؟

 

لیست سایر محصولات در فروشگاه اینترنتی سحر باتری

چنانچه نیاز به راهنمایی‌ها و مشاوره بیشتری داشتید کارشناسان ما در شرکت سحرباتری آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تلفن‌های تماس: 

02188500319

02166822754

 

تهیه شده در: تحریریه سحرباتری