خرید و فروش باطری لیفتراک مراحل و قوانین خاص خود را دارد. شرکت سحرباطری در این مقاله قصد دارد تا با ذکر چند نکته کاربردی در رابطه با شرایط خرید و فروش باطری لیفتراک شما را در این امر همراهی نماید.

شرکت سحرباطری نماینده رسمی صبا باتری در زمینه فروش باطری لیفتراک فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید باطری لیفتراک خود و یا استعلام قیمت با واحد فروش سحر باطری 02188500319 تماس حاصل فرمایید. ولی قبل از تماس حتما باید یکسری مشخصات از باطری خود در اختیار داشته باشید تا به کارشناس فروش ارائه دهید. در ادامه به بررسی این مشخصات می پردازیم.

فروش باطری لیفتراک

02188500319

قبل از خرید باطری لیفتراک برقی نیاز است که مراحل زیر را طی کنید:

باتری لیفتراک

مرحله اول

جمع آوری مشخصات فنی لیفتراک : مارک لیفتراک ، مدل و تناژ دستگاه و ...

این اطلاعات به شما کمک می کند که برخی مشخصات اولیه و مهم باطری مثل ولتاژ و آمپراژ باطری را بیابید. برای بدست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با دستگاه لیفتراک می توانید با نمایندگی لیفتراک برقی خود تماس بگیرید.

مرحله دوم

باطری لیفتراک مناسب دستگاه شما چند ولت است؟

باطری های لیفتراک موجود در بازار عمدتا در ولتاژهای 24،36،48،72،80 ولت می باشند و با توجه توجه به نوع دستگاه لیفتراک انتخاب می شوند. بنابراین توجه به این نکته که باطری مناسب لیفتراک شما چند ولت است بسیار مهم و حیاتی می باشد چراکه انتخاب اشتباه در خرید باطری لیفتراک آسیب جدی به دستگاه شما وارد می کند.

مرحله سوم

اندازه گیری ابعاد دقیق باکس لیفتراک

ابعاد باکس لیفتراک خود را حتما بدانید!

سل های باطری لیفتراک برقی بر اساس سایز باکس آن ساخته می شوند بنابراین دانستن طول و عرض و ارتفاع دقیق باکس (داخل به داخل و بیرون به بیرون) بسیار مهم است.

مرحله چهارم

بررسی آمپراژ و ظرفیت باطری فعلی

برای بازخورد بهتر از خرید باطری لیفتراک خود می توانید ظرفیت باطری لیفتراک جدید را با باطری فابریکی که روی دستگاه لیفتراک شما نصب است مقایسه کنید.

مرحله پنجم

حداقل و حداکثر وزن باطری های لیفتراک خود را تعیین نمایید. برای این کار می توانید به دفترچه راهنمای لیفتراک خود مراجعه نمایید.

نصب باطری سبک تر و یا سنگین تر از وزن استاندارد دستگاه لیفتراک ممکن است آسیب جدی به به لیفتراک شما وارد نماید.

مرحله ششم

بررسی و اعلام نوع اتصالات ماشین

  • پیچی
  • تیغه ای

مرحله هفتم

تعیین متراژ کابل باطری لیفتراک ( اگر مطمئن نیستید حتما کابل بلندتر را انتخاب نمایید. )

قیمت باطری ماشین

مزایای خرید باطری لیفتراک از سحرباطری

  • فروش باتری لیفتراک با برند معتبر و با کیفیت داخلی صبا باتری
  • ارائه ضمانت نامه معتبر از شرکت تولیدکننده
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا

 

تهیه شده در تحریریه سحرباطری سپند