این بهترین باتری اتومبیل طبق گزارشات مصرف کنندگان است

بررسی ویژگی های بهترین باتری اتومبیل و معرفی آن

با وجود تعداد زیاد ویژگی های جدید و هوشمند ماشین، عمر یک باتری خوب اتومبیل ، مهمتر از همه ی آپشن های آن است. هر ساله، گزارش های مصرف کنندگان باتری های ماشین بررسی می شود و به نظر می رسد این باتری ماشین یکی از بهترین ها برای سال 2019 است.

یک موسسه تحقیقاتی امسال، گزارش های مصرف کننده 150 باتری اتومبیل را بررسی کرد تا بفهمد کدام یک بهترین نوع باتری ماشین است. این آزمایشات متکی بر قابلیت اطمینان و کیفیت، در شرایط دنیای واقعی بود. به عنوان مثال، باتری های اتومبیلی که بررسی شدند باتری های خودروهایی بودند که مرتب کار کرده و خالی و شارژ می شدند.

همچنین باتری ها به طور مکرر در اقلیم های مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند تا منعکس کننده بسیاری از محیط هایی باشد که ماشین ها در آن کار می کنند. برای آزمایش باتری های خودرو در اقلیم های سرد، به عنوان مثال، گزارش های مصرف کننده باتری های خودرو را در 0 درجه  سانتیگراد شارژ بررسی کردند. این رتبه بندی، درجه بندی آمپر شارژ سرد یاCCA ، نامیده می شود. سپس رتبه بندی ظرفیت ذخیره شده وجود دارد، که نشان می دهد در صورت خراب شدن سیستم شارژ خودرو، باتری خودرو چه مدت می تواند دوام داشته باشد.

این موسسه نتایج گزارش های مصرف کنندگان را به سه دسته، عمر باتری، ظرفیت ذخیره شده و CCA تقسیم می کند. این تقسیم بندی ها، همراه با قیمت و ضمانت باتری خودرو ، به شرحی است که نتایج گزارش های مصرف کنندگان باتری های آزمایش شده را تحلیل کرده و برنده این آزمونها مشخص شده است:

 

سری عملکردی 65-760

بهترین باتری ماشین

طبق تحلیل و بررسی گزارش های مصرف کنندگان، سری 65-760 بهترین باتری ماشین بود. (یکی دیگر از مدل های سری عملکرد مدل 35-PC1400T نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت، زیرا این باتری رده سوم بهترین باتری ماشین مورد آزمایش قرار گرفته است).بنابراین، چرا باتری 65-760 بهترین باتری سال 2019 است؟

بهترین باتری اتومبیل

از نظر عمر و امتیازهای CCA، طبق گزارش مصرف کنندگان امتیازات 65-760 رتبه اول را کسب کرده است. این باتری ماشین همچنین رتبه دوم بالاترین میزان ظرفیت ذخیره شده را دریافت کرد. علاوه بر این، گزارش های مصرف کنندگان نشان می دهد که باتری خودرو 65-760 هیچ نقص ظاهری ندارد. این باتری 50 لیتری دارای دسته ای برای سهولت در استفاده بوده و از گارانتی 36 ماهه بهره می برد.

 

از نظر قیمت، این باتری یک باتری ارزان قیمت نیست، اما با توجه به قدرت و قابلیت اطمینان آن، ارزش این قیمت را دارد. نتایج گزارش های مصرف کننده می گوید باتری ماشین 65-760 حدود 260 دلار قیمت دارد. قیمت آن در رتبه دوم بالاترین قیمتها در لیست گزارش های مصرف کننده قرار دارد. بیشتر باتری های دارای رده بالا در حدود 60 دلار یا 70 دلار ارزان تر از 65-760 بودند.

 

چرا این باتری بهترین باتری ماشین است