معرفی گروه صنعتی دلکور باتری |  Delkor Battery Company

با تولید کنندگان خارجی باتری خودرو بیشتر آشنا شویم!

 

 

تاریخچه دلکور باتری

شرکت « دلکور باتری » یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های باتری در کشور کره‌جنوبی می باشد که در سال ۱۹۸۵ با مشارکت کمپانی « جنرال‌ موتورز » آمریکا تاسیس گردید و در سال ۱۹۸۷ به عنوان اولین کمپانی کره ای شروع به تولید باتری‌ کلسیم ام اف نمود.

در ادامه ادغام این شرکت با « گروه تجاری جانسون کنترل» سبب توسعه تکنولوژی و ارتقای فناوری‌های تولید شد که نتیجه آن رسیدن به ظرفیت تولید ۱۰ میلیون باتری در سال بود.

 

خط مشی و امور کیفی  

کمپانی دلکور باتری توانست با این حجم از تولید، همراه با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب رضایت مشتریان را به خود جلب کند و به بزرگترین کمپانی تولید باطری تبدیل شود که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

دلکور باتری دارای گواهینامه استاندارد ۲۰۰۲ است و نیز توسط گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱ ، ISO۱۴۰۰۱ و ISO/TS۱۶۹۴۹ شناخته شده است.

 

چشم انداز کمپانی دلکور باتری 

Delkor  باتری همواره در حال تلاش برای توسعه محصولات جدید، از جمله باتری های تاکسی، ماشین‌های اسپرت، ماشین‌های مسابقه، RVها و... است.

با توجه به تولید محصولات چند لبه همراه با فناوریی GM (جنرال موتور) ، روند طراحی و تولید باتری‌ برای اتومبیل‌های الکتریکی و ماشین‌های آینده در این کمپانی تسریع بخشیده شده است و در آینده شاهد رقابت دلکور در بازار باتری‌ خودروهای الکتریکی و اسپرت خواهیم بود.

 

 

برندهای دلکور باتری

دلکور باتری کره‌ای دارای برندهای معتبری در سراسر دنیاست که تعدادی از آن ها در بازار ایران نیز موجوند. از جمله :

باطری دلکور ، باطری پوما ، باطری هگزا ، باطری سین ، باطری شارک ، باطری اورون ، باطری دلپیون ، باطری سینگا ، باطری ام اف پاور ، باطری بسفیت ، باطری بلاجیو ، باطری مجیک پاور، باطری رویال ، باطری هایکا ، باطری ریسر ، باطری دوو گلد ، باطری پلاتینیوم، باطری بوش.

تهیه شده در: تحریریه سحرباتری