خرید باطری اسقاط

هرآنچه درباره خرید باتری اسقاط باید بدانید

باتری اسقاط

باتری یکی از قطعاتی است که پس از پایان عمرش دور ریخته نمی شود. عموما شرکت های تولیدکننده باطری، آن را خریداری می کنند و پس از طی چندین مرحله باتری های اسقاط را بازیافت و مجدد به چرخه تولید برمی گردانند.

با باطری اسقاط چه کنیم؟

باتری اسقاط ( داغی باتری ) به دلیل سربی که داخلش دارد هم برای محیط زیست و هم انسان بسیار مضر است. بنابراین نمی توان آنرا پس از پایان عمر مفیدش دور ریخت ، بهترین راه تحویل اسقاط باتری به تولید کنندگان باطری ماشین و باتری یو پی اس می باشد.

اما کارخانه ها در تناژ پایین خریدشان را انجام نمی دهند بنابراین هر شخص یا مشتری متفرقه نمی تواند یک باطری به کارخانه ببرد و آنرا تحویل دهد! بنابراین برخی شرکت های واسط که نمایندگان رسمی کارخانجات تولیداتی هستند، امر تتحویل و خرید باتری اسقاط از مشتریان جزئی را انجام می دهند.

داغی باطری شما ارزشمند است ; بابت آن پول و تسهیلات دریافت کنید! خرید اسقاط با بالاترین قیمت

بازیافت باتری اسقاط

شرکت سحرباطری سپند یکی از شرکت های واسط و بزرگترین نماینده رسمی صبا باتری است. شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات شرکت و انتخاب باتری مورد نیاز خود به همراه وارد کردن آمپراژ باتری اسقاط از تخفیف ویژه سحرباتری بهره مند شوید.

قیمت باطری اسقاط

قیمت باتری اسقاط وابسته به عوامل مختلفی است:

  • قیمت جهانی سرب

سرب یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده باطری ماشین و باتری یو پی اس است و نرخ آن مانند سایر فلزات با ارزش بصورت جهانی مشخص می شود.

  • هزینه حمل تا کارخانه

شرکت های واسط بابت انتقال باطری های فرسوده و اسقاط به کارخانه در تناژهای بالا ، هزینه های بسیاری پرداخت می کنند به همین دلیل این هزینه در تعیین قیمت اسقاط تاثیرگذار است.

  • هزینه بازیافت

بازیافت مراحل زیادی دارد که هر یک هزینه های خاص خود را دارند

 

باتری اسقاط برحسب چه مقیاس و واحدی خرید و فروش می شوند؟

  • بر اساس آمپر
  • بر اساس وزن-کیلوگرم (در این مورد عمدتا آب باتری را تخلیه کرده و سپس وزن خشک آن را محاسبه می کنند)

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت روز اسقاط باتری ، با کارشناسان سحرباتری سپند تماس بگیرید.